Fatin STEADY

Sabtu, 5 Januari 2019

Ex

Assalamualaikum

Nama aku Fatin Natasya kini aku daa berusia 20 tahun . Cepat je masa berlalu makin hari makin bertambah usia . Masih sama tanam anggur dekat rumah hahaha .. Kerja tak dapat lagi mungkin belum rezeki aku lagi rasanya takpe aku percaya rezeki aku ada .. Sekarang dah tahun 2019 dan tahun 2018 telah meninggalkan kita banyak kenangan kan yang telah berlalu . Semoga tahun 2019 menjadi tahun yang memberikan semangat yang baru .. InShaa Allah ameen...

   Okay harini aku nak cakap Selamat Pengantin Baru untuk ex aku ! Haha hidup lagi kau . Gini cerita dia semalam kakak aku chat aku tiba2 dia cakap ex aku tu dah khawin . Aku kenal ex aku ni pun dari kakak aku jugak sebab masatu ex bf kakak aku ni kawan ex aku . Masa aku teman kakak aku dating tu lah aku kenal ex aku nii . Tup tup ehh tersuka pulak dekat dia . Kulit dia hitam2 manis lagi manis buah mempelam dekat rumah tok aku . Bagi aku dia hensem masatu werkkk .. Aku dengan dia tak lama tak ingat berapa lama .

  Awal perkenalan dia tak tertarik sangat dekat aku tapi aku usaha jugak nak dapatkan dia last2 dia terima aku . First date aku dengan dia memang kelakar berpeluh siakkk akuu sejuk kaki tangan aku padahal selalu je jumpa sebelum couple . Entah lah tiba2 haritu jadi gitu hahaha .. Tak silap aku kenal dia masa aku sekolah menengah zaman nak bersuka ria tak pikir apa2 .. Tak ingat aku kenangan dengan dia sebab selepas putus aku buang semua kenangan ingatan aku dengan dia . Ada lah jugak dia add aku dekat facebook follow aku dekat instagram . Aku tak kisah pon as a friend apa salahnya kan . Nak lupakan dia masatu takde lah susah mana macam ex aku yang second last tu ..

   Apa2 pun selamat lah . Semoga bahagia hingga ke jannah walaupun pkenalan kita sangat singkat itu amat berharga bagi aku . Aku tak simpan dendam atau benci pon dekat kau . Lagipon kau pun pernah bahagiakan aku satu ketika dahulu . Walaupun kenangan kita dah lama hilang dalam ingatan aku tapi aku tak pernah lupakan kau . Ada hikmah disebalik pertemuan kita . Kenapa kita dipertemukan dan kenapa kita dipisahkan . Okay semoga bahagia selalu bersama isteri tersayang . Untung dia :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan